CURS Specialiști 2019: Suceava
Cursul are loc în Suceava, la Școala Gimnazială Grigore Ghica Voievod, Strada Epaminonda Bucevschi, Nr. 5.
!!! Cursul se adreseaza doar persoanelor care anterior au mai participat la un curs ABA acreditat de Colegiul Psihologilor, cu cel putin 40 de ore teoretice si practice.
DURATĂ
NUMĂR CURSANȚI
CUI SE ADRESEAZĂ
Cursul se adresează psihologilor, dar și părinților și celor care au în terapie persoane cu autism. Are o mare aplicabilitate practică și se bazează în mare parte pe aplicarea tuturor informațiilor teoretice în terapia copiilor. Cursul clarifică dificultățile copiilor cu autism, descrie comportamentele și modalitățile de a interveni, precum și cauzele comportamentelor, clarifică modalitatea de a evalua comportamentele și de a stabili obiectivele și activitățile, personalizat, în funcție de nevoile copiilor.
Cursul nu are credite din partea Colegiului Psihologilor.
Cursul va fi susținut de Daniela Gavankar, psiholog specialist și supervizor în cadrul Colegiului Psihologilor din România, având experiență în terapia și recuperarea copiilor cu autism din 2001. Master în Applied Behavior Analysis, University of North Texas.
UNDE ARE LOC?
LA Școala Gimnazială
Grigore Ghica Voievod,
Str. Epaminonda Bucevschi,
Nr. 5
SUCEAVA
INTERVAL ORAR
și
Sâmbătă între 09:00 – 17:00
CUM ACHIT?
Taxa se achită în contul bancar deschis la Alpha Bank, Sucursala Perla
IBAN: RO51BUCUE47774732511RO01
CÂT COSTĂ?
*Menționăm că data desfășurării cursului poate suferi modificări până se formează grupa de 20 cursanți.
Informații și înscrieri:
Informații și înscrieri: officeaita@yahoo.com
Adriana: 0749.177.735 de luni până vineri între orele 09.00 -17.00
Erisia Drăgoi: 0721.861.125 (Suceava)
TEMATICĂ:
- Evaluarea comportamentelor copiilor cu autism;
- Stabilirea obiectivelor pe toate ariile relevante de dezvoltare;
- Organizarea unei sesiuni de terapie;
- Greșeli frecvențe în terapie;
- Dezvoltarea programelor legate de joc și socializare;
- Dezvoltarea programelor legate de limbaj și comunicare;
- Scăderea comportamentelor neadecvate;
- Autonomie și independența.
- Dezvoltarea cognitivă.
- Motricitate fină și motricitate grosieră.
- Concluzii